თემატურ-კალენდარული გეგმები

 ს.ს.ი.პ.ასპინძის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჭობარეთის საჯარო სკოლა
VII კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა ( 1-ლი სემესტრი)

მასწავლებელი: ნინო მიქელაძე
საგანი: ქათული ენა და ლიტერატურა
დამტკიცებულია  2014–15სასწ.წელი
კათედრის გამგე: ლალი ივანიძე

#
გაკვეთილის თემატიკა
საათების რ-ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები
მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
  1. 1
სიტყვა წინამძღვრიანთკარის  სამეურნეო სკოლის გახსნაზე
2სთ.


15.09-16.09
სახელმძღვანელო,რვეული,კალამი.
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,
კითხვების დასმა,თავისუფალი წერა;
ტექსტის წაკითხვა-გააზრება; მსჯელობის უნარის განვითარება;
ენის ნორმების დაცვა.
VII-1,7,13მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორ-მაციის შემცველი ტექსტე-ბის მოსმენა და ზეპირი ინფორმაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
7. მოსწავლეს შე-უძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.


გაანალიზება, მათ მიმართ  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა. 
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
  1. 2
დავით გურამიშვილი -„დავითიანი,“(სწავლა მოსწავლეთა)

3სთ.
17.09-19.09
სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი
.რვეული

განმარტებითი  ლექსიკონი
ჩუმი კითხვის მეთოდით ნაწარმოების თემისა და იდეის გაგება,
ინდივიდუალური მუშაობა ლექსიკონის დახმარებით
ტექსტის გაგება-გააზრება;
ლექსიკონზე მუშაობა.
.

VII-9,10
. მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება



  1. 3
მსაზღვრელ საზღვრულის ბრუნება
1სთ
22.09
სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი ,რვეული ,კალამი.

პრაქტიკული მუშაობა–ახლად შეძენილი ცოდნის განმტკიცება სავარჯიშოებით.


წერითი უნარების განვითარება
VII-14მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგი-ების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზები-სათვის.  

წერითი დავალება,
  1. 4
სულხან- საბა ორბელიანი-„სოფლის მაშენებელნი“
„ეზოპე ძაღლი მელა და მამალი“
„ძალა ერთობილა“
„უგუნური მცურავი“
გლახაკი და ქილა ერბო“
„კუ და მორიელი“
„კაცი და გველი“
„კეისრის მაგისტროსი“
„მოგზაურობა ევროპაში“
5სთ.
23.09-29.09
სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი
.რვეული

განმარტებითი  ლექსიკონი
მინი-ლექცია,სემინარი მსჯელობა
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;



ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
სხვათა მეტყველების მოსმენა და შეფასება; დისკუსიაში მონაწილეობა; ნაწარმოების ჟანრის, ავტორის განწყობის, პერსონაჟთა სახეების ამოცნობა; ზეპირი ინფორმაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
VII-2,4,9,10. მოსწავლეს შეუძლია სხვათა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანის გათვალისწინებით. 

მოსწავლეს შეუძლია საკლასო დის-კუსიებში მონაწილეობის მიღება.
. მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
პრეზენტაცია
  1. 5
ილია ჭავჭავაძე-„ჩვენი ეხლანდელი სიბრძნე-სიცრუე“

1სთ
30.09
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
დისკუსია



პრაქტიკული მუშაობა–ახლად შეძენილი ცოდნის განმტკიცება სავარჯიშოებით.
მსჯელობის უნარის განვითარება
გაეცნობა სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს,იგავ–არაკს.  დააკვირდება ადამიანთა მანკიერების მამხილებელ ,დამრიგებლობით ნაწარმოებს. გამოთქვამს მოსაზრებებს.შეისწავლის ალეგორიას.


VII-7,11
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით. 

მსჯელობაში მონაწილეობა
,წერითი დავალებების შესრულება;
  1. 6
მუხრან მაჭავარიანი-„საბა“

1სთ
1.10
სახელმძღვანელოდაფა
,ცარცი.
 რვეული.
პირამიდული ისტორია.
წერა–„ფანტაზია“






სწავლა შეცდომების გასწორებით.
მსჯელობის უნარის განვითარება



ქართ. VII. 1. მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორ-მაციის შემცველი ტექსტე-ბის მოსმენა და ზეპირი ინფორმაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
ქართ. VII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ქართ. VII. 12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.  

კითხვა,თხრობა, წერა
  1. 7




შემაჯამებელი გაკვეთილი
1სთ.
2.10
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი,.
რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
მსჯელობა;
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;



პრაქტიკული მუშაობა–ახლად შეძენილი ცოდნის განმტკიცება სავარჯიშოებით.
მოსწავლეებმა გაარჩიონ მთავარი და არამთავარი პერსონაჟები და დაინახონ განსხვავებები ზღაპარსა და მოთხრობის პერსონაჟებს შორის.
გრამატიკული პირის გააზრება.



ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
ქართ. VII. 12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.  

წერითი დავალება

  1.  
შემაჯამებელი სამუშაო #1

3.10






  1. 8
ლადო ასათიანი-„ვაჟა ფშაველას ნაამბობი“
2 სთ
6.10-7.10
სახელმძღვანელო.
,რვეული,კალამი
მონიტორი
.სურათები
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა.
პრაქტიკული მუშაობა–ახლად შეძენილი ცოდნის განმტკიცება სავარჯიშოებით.
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შედარება,სათქმელის გამოხატვა ლექსის ფორმით
VII-6,9,12ქართ. VII. 6. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნი-კაციის სტრატეგიების ამოცნობა და შესაბამისად გამოყენება.ქართ.     მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით..
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით. 

ზეპირი.
თხრობა.
წერითი სამუშაო
  1. 9
ანა კალანდაძე-„ რავარ? სატევარი ვარ!“

1 სთ
8.10
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
მსჯელობა;

 ტექსტის კითხვის სტრატეგიის გაცნობა;

VII--2,3,5
. მოსწავლეს შეუძლია სხვათა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანის გათვალისწინებით

მოსწავლეს შე-უძლია სამეტყველო ქცევის შეცვლა საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველე-ბის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.

თხრობა
  1. 10
ტიციან ტაბიძე-„რია რია“
1 სთ
9.10
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,
კითხვების დასმა,თავისუფალი წერა;
ნასწავლი და მოსმენილი ტექსტიდან მიღებული ინფორმაციის გამოყენებით დასკვნის დაწერა.

VII-2,3,5,7,8,9,10,11,12
. მოსწავლეს შეუძლია სხვათა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანის გათვალისწინებით

მოსწავლეს შე-უძლია სამეტყველო ქცევის შეცვლა საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველე-ბის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.
ქართ. VII. 7. მოსწავლეს შე-უძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა

ქართ. VII. 8. მოსწავლეს შე-უძლია ამოიცნოს და შეაფა-სოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

ქართ. VII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.    ქართ. VII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით

ქართ. VII. 12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით

ქართ. VII. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.

ქართ. VII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგი-ების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზები-სათვის.  

კითხვა,
წერითი სამუშაო
პრეზენტაცია
  1. 11
ბესიკ ხარანაული-ლექსები


1 სთ
10.10
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;

ზუსტი სინონიმები,მიმართვა
VII-7,13. მოსწავლეს შე-უძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა. 
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.
კითხვა,
წერითი დავალება

  1. 12
პლაკატის /გაზეთის შექმნა
1 სთ
13.10
სახელმძღვანელო,რვეული,კალამი.
წერა-დიზაინი; წერის ტექნიკის დამუშავება.
მთავარი და არამთავარი ინფორმაციის განსაზღვრა, ზეპირმეტყველების ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა; საკუტარი დამოკიდებულების გადმოცემა;აუდიტორიის გათვალისწინება; ენის ნორმების დაცვა.
VII-2,5,7,8მოსწავლეს შეუძლია სხვათა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანის გათვალისწინებით. 
მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველე-ბის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.
ბლოგის შექმნა
  1. 13
გურამ პეტრიაშვილი-„პატარა დინოზავრი“


„თეთრსულელა“
5სთ.
15.10-21.10
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი;
ტექსტზე დაკვირვება.
ტექსტის გაგება



ზღაპრის სტრუქტურული მახასიათებლების გაცნობა.
ჩართული სიტყვები და გამოთქმები.
სხვათა სიტყვის გადმოცემა
VII 6,10,12-მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნი-კაციის სტრატეგიების ამოცნობა და შესაბამისად გამოყენემოსწავლეს                  შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით. 
 თხრობა;
კითხვა.
წერითი დავალება

  1.  
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1სთ.
22.10
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
ჯგუფური მუშაობა
მსჯელობის უნარის განვითარება
VII-7,8,9,10,11,12,13,14ქართმოსწავლეს შე-უძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა
 მოსწავლეს შე-უძლია ამოიცნოს და შეაფა-სოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

 მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.    ქართ. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით
. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით
 მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.
. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგი-ების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზები-სათვის.  

პრეზენტაცია
  1. 14
იაკობ გოგებაშვილი-„ბურჯი ეროვნებისა“
„რანი ვიყავით გუშინ





4 სთ.





23.10-28.10



სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
დისკუსია;მსჯელობის ტიპის ტექსტის შექმნაზე მუშაობა.,

უნახავი მოქმედების გამოხატვა,მიზეზ-შედეგობრივი ურთიერთმიმართების გამომხატველი სიტყვებისა და კავშირების გამოყენება
VII-4,13მოსწავლეს შე-უძლია სამეტყველო ქცევის შეცვლა საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.
თხრობა; წერითი დავალება
  1. 15
შემაჯამებელი გაკვეთილი

1სთ
29.10
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

საინფორმაციო ტექსტის შექმნა

VII-1,5,7,9,10,11,12,13. მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორ-მაციის შემცველი ტექსტე-ბის მოსმენა და ზეპირი ინფორმაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე
.მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველე-ბის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.
მოსწავლეს შე-უძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა. 
. მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით
. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.

კითხვა,თხრობა;
წერითი სამუშაო;
ტექსტზე დაკვირვება.

პრეზენტაცია

  1.  
შემაჯამებელი წერითი სამუშაო N 2
1სთ.
30.10





  1. 16
ბალადა-„თავფარავნელი ჭაბუკი“

5სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

თხრობით სტრუქტურის მახასიათებლების გაცნობა.
სიუჟეტის ცნების შემოტანა
ნასახელარი ზმნების წარმოება
VII-7,8,9, ქართ. VII. 7. მოსწავლეს შე-უძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა

ქართ. VII. 8. მოსწავლეს შე-უძლია ამოიცნოს და შეაფა-სოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

ქართ. VII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.    ქართ. VII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით

ქართ. VII. 12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით

ქართ. VII. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.


ქართ. VII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგი-ების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზები-სათვის.  
10,11,12,13,14
კითხვა,თხრობა;
წერითი სამუშაო


  1.  
ილია ჭავჭავაძე-„ბაზალეთის ტბა“
3 სთ
31.10-4.11
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

მხატვრული ნაწარმოების შედარება ხალხურ წყაროსთან.
სხვათა ნათქვამის გადმოცემა
VII-7,8,9,10ქართ. VII. 7. მოსწავლეს შე-უძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა

ქართ. VII. 8. მოსწავლეს შე-უძლია ამოიცნოს და შეაფა-სოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

ქართ. VII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
კითხვა,თხრობა;
წერითი დავალება.

  1. 17
ვაჟა ფშაველა-„ხმელი წიფელი“
„იას უთხარი ტურფასა“

ნიკოლოზ ბარათაშვილი-„ცისა ფერს“
5 სთ
5.11-11.11
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

გაპიროვნების ხერხის გაცნობა
როგორ გამოიხატება შედარება.
ორი სიტყვის ერთად ბრუნება
VII-7,8,9,1011,12,13,14.ქართ. VII. 7. მოსწავლეს შე-უძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა

ქართ. VII. 8. მოსწავლეს შე-უძლია ამოიცნოს და შეაფა-სოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

ქართ. VII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.,ქართ. VII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით

ქართ. VII. 12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით

ქართ. VII. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.


ქართ. VII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგი-ების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზები-სათვის.  
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო

  1. 18
შემაჯამებელი  წერით სამუშაო N 3
1სთ
12.11





  1. 19
ანა კალანდაძე-„საქართველოო ლამაზო“

“მედეა კახიძე-„ჩემი მიწის სადღეგრძელო“

მურმან ლებანიძე-„სამშობლო“
„ბევრს არ დაგპირდები“

აკაკი წერეთელი-„სულიკო“

ვაჟა ფშაველა-„სამეფოს სიმღერა“

დავით გურამიშვილი-„დინარი“

როგორ შეიქმნა საქართველოს ჰიმნი








7სთ
13.11-21.11
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
მსჯელობა;
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;

.
ციტატისა და პერიფრაზის ცნების გაცნობა.პოეტურიტექსტის შექმნა ამ ხერხების გამოყენებით.

ზმნისწინის ფუნქცია.
ქართ. VII. 7. მოსწავლეს შე-უძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა

ქართ. VII. 8. მოსწავლეს შე-უძლია ამოიცნოს და შეაფა-სოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შე-უძლია ტექსტის გაანალი-ზება  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

ქართ. VII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო

  1. 20
ნიკოლოზ ბარათაშვილი-„მაიკო ორბელიანისადმი მიწერილი წერილი“
„სულო ობოლო“

5 სთ
24.11-28.11
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

პარონიმები.
სხვათა სიტყვის გამოხატვ
წერილის ძირითადი ელემენტების გაცნობა.
მიზნისა და ადრესატის გათვალისწინებით წერის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
VII-7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო


  1.  
ნოდარ დუმბაძე-„სისხლი“
რევაზ ინანიშვილი-„ჩიტების გამომზამთრებელი“


7სთ
1.12-9.12
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

სიმბოლოს ცნების შემოტანა.აქტიური კითხვის სტრატეგია.
ფრაზეოლოგიზმები

ტექსტზე დაკვირვება.
პრეზენტაცია
წერითი სამუშაო

  1. 21
რევაზ ინანიშვილი-„დამრიგებელი“

მერაბ ბერძენიშვილი-„დამნაშევე დასჯილია“


7სთ
10.12-19.12
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

დისკუსიის ცნების შემოტანა.დისკუსიაში მონაწილეობოს და მისი წარმართვის უნარ-
ჩვევები.
რიცხვითი სახელი არსებითი სახელის როლში.
VII-2,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო

  1. 22
შემაჯამებელი სამუშაო N 4

22.12





  1. 23
გალაკტიონ ტაბიძე-„ეს მშობლიური ქარია“
„ატმის რტოო დაღალულო რტოო“
„გაგონდება თუ არა“
„მზო თიბათვისა“

6სთ
23.12-29.12
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.









მინი-ლექცია,სემინარი,.
მსჯელობა;
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;

ბგერწერის ხერხები.პოეტური ნაწარმოების შექმნა ბგერწერის ხერხების გამოყენებით.
VII-2,3,7,8,9,11,12,13,14
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო

სასწავლო გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში IX კლასი
ტექსტი
კითხვის სტრატეგია
ანალიზის ელემენტები
ტექსტების ენა
სასწავლო დროის ხანგრძლივობა
ესგ-ის შესაბამისი შედეგები
დრო


შოთა რუსთაველი-„ავთანდილის ანდერძი“
სიტყვის მნიშვნელობის ამოცნობა კონტექსტის მიხედვით
მაღალი დ დაბალი შაირი
„ვეფხისტყაოსნის ქართული
6 აკ. საათი
ზეპირმეტყველება-.ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
ქართ. IX. 4. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლე-ბის ამოცნობა და გამოყენება.
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია  დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება. ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
კითხვა.-ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
წერა- ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილო-ბითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატე-გიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.




1.მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად.უკვე შეძენილი ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება.
.სიტყვის მნიშვნელობის ამოცნობა კონტექსტის მიხედვით.
მაღალი და დაბალი შაირი

1 აკ.საათი
IX.4,6,8.
15.09.


2.„ავთანდილის ანდერძი“-ტექსტის წაკითხვა



1აკ.საათი
IX.1,4,5,6,8.
16.09


3.ტექსტის ანალიზი და შეფასება,ლიტერატურული პარალელი სხვა ტექსტთან.
.სიტყვის მნიშვნელობის ამოცნობა კონტექსტის მიხედვით.
მაღალი და დაბალი შაირი

2 აკ.საათი
IX.1,4,5,8,
17.09.


4.ტექსტების ენა
„ვეფხისტყაოსნის ქართული“

„ვეფხისტყაოსნის ქართული“
1.აკ.საათი

18.09.


5.შემაჯამებელი მუშაობა ტექსტზე





19.09


.ვაა-ფშაველა“ჩემი ვედრება“
ტექსტის პერიფრაზირება
გარითმვის ხერხები
პარონიმები;როცა მიმღეობა არსებით სახელად იქცევა.
3აკ.საათი
 ზეპირმეტყველება-ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
 კითხვა-ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.




1.მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად. უკვე შეძენილი ცოდნის ახალთან დაკავშირება,
ტექსტის პერიფრაზირება
გარითმვის ხერხები

1.აკ.საათი

22.09.


2.ტექსტის წაკითხვა.შეხვედრა ვაჟა -ფშაველასთან



1 აკ.საათი

23.09.


3.ტექსტის ანალიზი
ტექსტის პერიფრაზირება
გარითმვის ხერხები
პარონიმები;როცა მიმღეობა არსებით სახელად იქცევა.
1.აკ.საათი

24.09


ილია ჭავჭავაძე-„სარჩობელაზედ“
მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების დადგენა
კონფლიქტი
კუთხური მეტყველებისათვის დამახასიათებელი ფორმები;დროის გარემოებითი დამოკიდებული წინადადება
5 აკადემიური საათი
ზეპირმეტყველება-ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით კითხვა-ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.




1.მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად.უკვე შეძენილი ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
მიზეზ შედეგობრივი კავშირების დადგენა
კონფლიქტი

1 აკ.საათი

25.09


2.ტექსტის წაკითხვა



2 აკ.საათი

26.09


3.ტექსტის ანალიზი
მიზეზ შედეგობრივი კავშირების დადგენა
კონფლიქტი

1.აკ.საათი

27.09.


ტექსტის ენა


კუთხური მეტყველებისათვის დამახასიათებელი ფორმები;დროის გარემოებითი დამოკიდებული წინადადება
1.აკ.საათი    

30.09


შემაჯამებელი წერითი სამუშაო #1



1 აკ.სთ

1.10


ნაწერების გასწორება



1 აკ.სთ

2.10


ვაჟა -ფშაველა-„კაი ყმა“
მთავარი აზრისა და დამხმარე დეტალების ამოცნობა
ასტროფია
მსაზღვრელ- საზღვრული ბრუნების განსხვავებლი მაგალითები
3 აკ.საათი
ზეპირმეტყველება-ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე. კითხვა-ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.





1.მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად.შეძენილი ცოდნის ახალთან დაკავშირება
მთავარი აზრისა და დამხმარე დეტალების ამოცნობა
ასტროფია

1 აკ.საათი

3.10


2.ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი

ასტროფია

1 აკ.საათი

4.10


3.ტექსტის ენა


მსაზღვრელ- საზღვრული ბრუნების განსხვავებლი მაგალითები
1 აკ.საათი

7.10


არსენ იყალთოელი-„დავით აღმაშენებლის ეპიტაფია“
ტექსტის პერიფრაზირება
ეპიტაფია
მსაზღვრელ- საზღვრული ბრუნების განსხვავებლი მაგალითები
1 აკ.საათი

8.10



ანა კალანდაძე-„ფეხი დამადგით“
დეტალებზე დაკვირვება და დასკვნის გამოტანა
სტილიზაცია

1 აკ.საათი

9.10


შოთა ნიშნიანიძე-„ცოტნე დადიანი“
პოეტური ნაწარმოების განმარტება
განწყობა
ზოგი სიტყვის ისტორია;რტული სიტყვები
1 აკ.საათი

10.10


გიორგი შატბერაშვილი-„საუკუნო საგზალი“
წაკითხულთან მიბრუნება და კითხვის გაგრძელება
მთხრობელი
რით შეიძლება გამოიხატოს „თქვა“ და „უთხრა“
5 აკ.საათი
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილო-ბითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.




1.მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად.

,წაკითხულთან მიბრუნება კითხვის გაგრძელება
მთხრობელი,

1აკ.საათი

11.10


2.ტექსტის წაკითხვა



2 აკ.საათი

15.10-16.10



3. ტექსტის ანალიზი





17.10


4.მოგონებანი



1.აკ.საათი

18.10


5.ტექსტის ენა


რით შეიძლება გამოიხატოს „თქვა“ და „უთხრა“
1.აკ.საათი

19.10


ივანე ზურაბიშვილი-„გაბრიელ ეპისკოპოსი“
მთავარი აზრისა და დამხმარე დეტალების ამოცნობა
ავტობიოგრაფიული ტექსტი
ჩართული სიტყვები და გამოთქმები;ძველი მარტლწერის მაგალითები
4 აკ.საათი
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილო-ბითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.




1.მომზადება ტექსტის წასაკითხად.
მთავარი აზრისა და დამხმარე დეტალების ამოცნობა
ავტობიოგრაფიული ტექსტი

1.აკ.საათი

20.10


2.ტექსტის წაკითხვა



1 აკ.საათი

21.10


3.ტექსტის ანალიზი

ავტობიოგრაფიული ტექსტი

1 აკ.საათი

22.10


4.ტექსტის ენა


ჩართული სიტყვები და გამოთქმები;ძველი მართლწერის მაგალითები
1 აკ.საათი

23.10


რეზო თაბუკაშვილი-„ საქართველოს მეჭურჭლეთუხუცესი“
მთავარი აზრისა და დამხმარე დეტალების ამოცნობა
ბიოგრაფიული ტექსტი
უცხო სუფიქსებით წარმოქმნილი ქართული ტექსტი
5 აკ.საათი
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილო-ბითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.




1.ტექსტის წაკითხვა



2 აკ.საათი

24.10-28.10



2.ტექსტის ანალიზი

ბიოგრაფიული ტექსტი

2 აკ.საათი

29.10-30.10



3. ტექსტის ენა


უცხო სუფიქსებით წარმოქმნილი ქართული ტექსტი

1 აკ.საათი

31.10


შემაჯამებელი  მუშაობა # 2




1 აკ.სთ

1.11


ნაწერების გასწორება



1აკ.სთ.

4.11


ნიკო ლორტქიფანიძე „გული“,საშობაო მინიატურები“,ლიტერატურული საღამო“
ვისწავლოთ დეტალებზე დაკვირვება და დასკვნის გამოტანა
მინიატურა

3 აკ.საათი
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

5.11-7.11


აკაკი წერეთელი-„ განთიადი“
მოვიშველიოთ წარმოსახვა
მხატვრული სახე

3 აკ.საათი
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.

8.11-12.11.


მიხეილ ჯავახიშვილი-„მიწის ყივილი“
თემის განსაზღვრა
თემა
რა განაპირობებს არაერთგვაროვნებას
5 აკ.საათი
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.




1.მზადება ტექსტის წასაკითხად.ტექსტის 1-ლი ნაწილის წაკითხვა დაანალიზი
თემის განსაზღვრა
თემა

2აკ.საათი

13.11-14.11



2.ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.?“( მე-2 ნაწილი)



1 აკ.საათი

17.11


3. .ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.?“( მე-3 ნაწილი)



1 აკ.საათი

18.11


4.ტექსტის ენა


რა განაპირობებს არაერთგვაროვნებას
1 აკ.საათი

19.11


გალაკტიონ ტაბიძე -„მამული“
   წარმოსახვის მოშველიება
განწყობა
ანალოგია
1.აკ.საათი
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.


20.11


ოთარ ჭილაძე „ადამიანი გაზეთის სვეტში“
როგორ უნდა ვიკითხოთ თეთრი ლექსი
თეთრი ლექსი
 შესიტყვების ინვერსია  და მისი გამოყენება მხატვრულ ტექსტში;გავრცობილი შედარება
4 აკ.საათი
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

 ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.




1.მზადება ტექსტის წასაკითხად



1აკ.სთ.

21.11


2.ტექსტის წაკითხვა



1.აკ სთ.

24.11


3.ტექსტის ანალიზი



1.აკ.სთ.

25.11


4.ტექსტის ენა



1.აკ.სთ.

26.11


ნუგზარ შატაიძე „მოგზაურობა აფრიკაში“
თემის განსაზღვრა
თემა
ჟარგონი
5აკ.სთ.
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 3. მოსწავლეს  შეუძლია მსჯელობა განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
 ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილო-ბითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.




1.მზადება ტექსტის წასაკითხად.ტექსტის წაკითხვა.1-ლი თავი



2 აკ.სთ.

27.11-1.12

2.ტექსტის წაკითხვა. მე-2 თავი



1 აკ.სთ.

2.12

3.ტექსტის ანალიზი

თემა

1 აკ.სთ.

3.12

4.ტექსტის ენა


ჟარგონი
1 აკ.სთ.

4.12.

შემაჯამებელი სამუშაო#3





5.12

 ნაწერების გასწორება







იოანე მინჩხი-„ჟამნი ჩუენნი“
ჟანრის სპეციფიკის გათვალისწინება
ძველი ქართული საულიერო პოეზია
თხუთმეტსაუკუნოვანი მთლიანობა
3 აკ.სთ.
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.


8.12-10.12

ბესარიონ გაბაშვილი „ტანო ტატანო“
ლექსის რიტმული თავისებურების გათვალისწინება
რითმიანი ცეზურა

3 აკ.სთ.
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.


11.12-15.12

ნიკოლოზ ბარათაშვილი“ საყურე“,“არ უკიჟინო“


ენობრივი დარღვევები გამოწვეული ლექსის საჭიროებით
3აკ.სთ
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.


16.12-18.12

გალაკტიონ ტაბიძე-„რაც უფრო შორს ხარ“


ენობრივი დარღვევები გამოწვეული ლექსის საჭიროებით
1 აკ.სთ
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.


19.12

გრ.ორბელიანი „ჰე მამულო“
წარმოსახვის მოშველიება
ტროპები

2 აკ.სთ.
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.


22.12

შემაჯამებელი მუშაობა # 4



1 აკ.სთ.
IX.11,12
ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილო-ბითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

24.12

 ნაწერების გასწორება



1 აკ.სთ

25.12





Комментариев нет:

Отправить комментарий